Garantie en klachten

Garantie

We bieden gratis reparaties aan voor onze klanten binnen het eerste jaar na aankoop. We ondersteunen het verlengen van de levensduur van je geliefde item om de circulaire loop gaande te houden.
We verzoeken je om het item te wassen voordat je deze opstuurt of langs brengt, we accepteren alleen schone items voor reparatie. Voeg daarnaast een notitie toe met je naam, je afleveradres en wat er gerepareerd moet worden. 

Duurzaamheidstip: Houd er rekening mee dat de meest duurzame optie is om je item lokaal te laten repareren. Dit scheelt het heen en weer verzenden en tegelijkertijd kun je op deze manier lokale kleermakers ondersteunen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het contactformulier hier onder in te vullen of te mailen naar info@sevaes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.